miercuri, 20 noiembrie 2019

Hibiscus(i) Odense

povestea precedenta
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/10/double-date-hibiscus-din-seminte-o-noua.html

Aseara am descoperit la Hodnik hibiscusii Odense. Aici gasesc acesti hibiscusi in supermarket, sau asa vreau eu sa cred. Am acesti hibiscusi, nu stiam cum ii cheama si acum ma grabesc sa-i bag pe toti sub aceasta "umbrela" :)
Unul dintre ei ar fi dumnealui: Pink Carmine
este frumos, a inflorit toata vara, acum sta la caldurica si o duce bine, cred ca ramanem prieteni.

Altul este dumnealui: Odense Apricot
pe el il am de multi ani, plimbat si el peste tot. A fost un copacel superb ani la rand, a fost! anul trecut l-a atacat "un purece alb" care mi-a decimat buna parte din colectia de hibiscusi. L-am salvat! anul acesta nu a inflorit dar este bine, a dat crengute noi spre toamna. Este izolat de ceilati hibiscusi pentru ca inca ma tem si este inca sub tratament.

O frumusete este Odense Pink
si el tot din supermarket, vreo cinci bucati. Harnic rau de felul lui, a inflorit mult timp si dupa ce l-am adus in casa. Acum este si el la caldura si cred ca va fi unul dintre preferatii mei pentru anul viitor.

Odense Yellow
are o poveste de suflet. Este cumparat din piata, din Suceava. Era un copac la vreo juma de metru, din care urma sa-mi iau eu cativa butasi si planta sa ramana la sora mea. Copacul a decis ca vrea sa vada Canada :) la transport, pana sa ajunga la sora mea, s-a rupt de la jumatate in portbagajul masinii. Tot raul spre bine :) a ramas varful la sora mea, care s-a prins si a si inflorit, partea cu radacina a venit cu mine :)   Al meu nu a inflorit inca, dar era inflorit cand l-am cumparat si floare arata asa:
poza este de la Hodnik
 
cam atat am eu in colectia mea, dar am vazut la Hodnik ca mai au alb si rosu...deci urmeaza o comanda :)))
pozele sunt de pe site-ul lor

alb ca alb, insa cel rosu este superb!
Poate nu sunt cei mai spectaculosi hibiscusi, dar sunt cu floarea dubla, nu sunt foarte pretentiosi si infloresc toata vara, ceea ce pe mine ma face sa-i iubesc mult mult!
Povestea continua...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu