sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Hibiscusi de la Triad Plant Company.

povestea anterioara:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/11/hibiscusi-odense-povestea-precedenta.html

Triad este un furnizor din State, dar eu gasesc hibiscusii lui in Home Depot sau Canadian Tire, cel putin asa i-am gasit pe cei patru despre care povestesc azi.

Double Orange Jane Cowl
intamplarea a facut ca am cumparat doi, pe unul scria "double" pe unul nu, dar amandoi sunt perfect identici.

Double Yellow Citron
il iubesc! floarea este diferita de tot ce am eu in colectie.

Yellow Fort Myers
desi are floarea simpla, mie imi place foarte mult pentru ca este galbena si atat. Mai am alti hibiscusi cu floarea galbena dar niciunul galben curat.

Florida Orange
cu el trebuia sa incep :)  este o minune de hibiscus. Floarea este foarte mare si planta este un copac de toata frumusetea.

Mai am cativa hibiscusi din colectia lor dar sunt cu floarea simpla si nu stiu daca ii pastrez. Mai au cativa hibiscusi cu floarea dubla pe care as vrea sa-i am... poate ii gasesc anul viitor  :)
Cu siguranta, pentru cei de mai sus, povestea continua!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu