luni, 25 noiembrie 2019

Sinningia/ Gloxinia

Ce colectie de plante este aceea fara sinningii?   :)
Am cateva! cateva mai multe dar pentru ca le scriu povestea iarna, ele sunt la somn. Bine, o parte s-au trezit deja! Dintre cele inflorite recent, cel mai mult imi place:
Poppy
Ciao Bella
o pistruiata al carui nume nu-l stiu acum
una alb cu floarea dubla, care cred ca este cea mai batrana sinningie a mea.
Tigrinele:

si mai sunt dar as insera prea multe poze, pentru ca vreau sa pun poze cu puiutii.  :)))





pe astia ii iubesc de mor. Imi place sa pun fiecare frunzulita la prins si apoi am o groaza de pui cu, care nu stiu ce sa fac pentru ca spatiul este limitat.  :) dar e ok. m-am descurcat mereu, o sa ma descurc si acum!
Alti pui dragi mie sunt ei


sunt pui de la niste frunze aduse din Romania. Cand am fost in vacanta, am gasit la Kaufland sinningii inflorite, cu floare dubla. Plantele le-am daruit acolo, dar mi-am luat si eu frunze din ele.
Cele care sunt la somn, nu sunt cuminti deloc, o parte s-au trezit deja!




Oricum, povestea continua!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu