duminică, 20 octombrie 2019

Double Date, hibiscus din seminte, o noua incercare!

povestea anterioara:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/09/hibiscus.html

Desi am spus ca nu mai cresc hibiscusi din seminte, am plantat totusi sapte seminte.
Cinci seminte cumparate si care ar trebui sa infloreasca asa:
sau aproape asa. Poza apartine vendorului.
Deci am cinci plante care arata bine acum
si pe care intentionez sa le tin in minisera pana la primavara.
Au mai rasarit doua plante din niste seminte ratacite, nu mai stiu ce sunt, dar intentionez sa fac plante si din ele :) acum arata asa:

Anul acesta toate capsulele au fost seci, nu stiu ce s-a intamplat. Toti hibiscusii au facut capsule care au ajuns la maturitate dar inauntru erau goale :(

Astia sapte daca or sa iasa in primavara sunt mai mult decat multumita, am suficienti hibiscusi, dar... imi plac surprizele :) motiv pentru care...povestea continua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu