sâmbătă, 21 septembrie 2019

Hibiscus...si atat!  :)

update: intre timp am aflat ca il cheama Double Pink Audrey si este de la Triad Plant Company.

povestea anterioara:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/08/hibiscusii-cu-floare-batuta-galbeni-si.html

povestea anterioara era despre hibiscusi cu floarea dubla, fara nume. Cred ca au ei un nume doar ca nu-l stiu eu, la fel este si cel de azi.
Un hibiscus pe care l-am cumparat pentru "batranetea lui", din respect as putea spune :)
L-am gasit in Home Depot, era vai de mama lui: toate frunzele erau casante si cu puncte negre, cativa bobocei minusculi acoperiti cu aphide. Primul gand a fost ca-mi aduc acasa o sursa greu de combatut de aphide si cine stie ce boala, de avea frunzele casante. M-am invartit ce m-am invartit pe acolo si m-am intors la el. Nu stiam nici ce floare va avea, nici nu aveam nevoie de inca un hibiscus pe langa cei mai bine de cincizeci pe care ii am deja.
Pana la urma l-am luat. Am poze cu el din acea perioada a vietii lui dar "vrem sa o uitam", asa ca mai bine nu postez nimic aici :)
Prima actiune asupra lui a fost sa-l defoliez total. Izolat fiind de toate celelalte plante, in fiecare zi l-am tratat pt. aphide si spalat. Toata disctractia a durat cam doua luni, timp in care el a dat frunze noi si o groaza de boboci.
A aparut prima floare, nu cine stie ce, se voia dubla si nu era, se voia roz si nu era, ceva nedefinit si nici foarte interesanta. A mai avut cateva flori tot mai reusite pana a ajuns asa:
arata bine nu? mie imi place pt. ca eu il privesc in totalitate, este o planta frumoasa acum:
Inca ne mai luptam cu aphidele, este inca izolat de ceilalti hibiscusi, indata il voi aduce in casa dar tot singur va sta, insa eu sunt sigura ca el intelege situatia si suntem prieteni :)
Povestea continua...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu