joi, 25 iulie 2019

Hibiscusi de poveste  :)

Pentru hibiscusi o sa deschid o singura poveste. Toti hibiscusii intr-o singura poveste cu pagini pline cu flori, muuuulte flori de hibiscus. Nu mai am hibiscusi deosebiti, dar am hibiscusi care infloresc, care au mai putine figuri in cap si sper eu mai putine ganganii pe ei la iarna cand ii duc in casa.

Pentru inceput...hibiscus rosu cu floarea dubla. Doamne cat l-am dorit! Aici nu este nicaieri de cumparat ( de capat un butas de undeva nici pomeneala, astia nu fac schimb de plante, cumpara si gata :) Anul trecut nu am reusit sa gasesc un butas nici in Romania, asta pentru ca m-am lasat in baza unei singure surse si bineinteles ca am venit din vacanta tot fara hibiscus. Anul acesta nu am mai repetat greseala, am dat sfoara in tara de cum am cumparat biletele :) In consecinta am vreo zece butasi din patru surse. Doua sunt sigure, am vazut eu floarea, una este oarecum sigura si una incerta, dar este ok. pentru ca s-au prins toti...deci am hibiscus rosu cu floarea dubla.
Aici sunt cei din sursele sigure :) pe ceilalti nu i-am pozat dar sunt si ei ok.

Pana sa continui povestea cu alti hibiscusi infloriti, o sa listez mai jos povestile incheiate...pentru ca da, din pacate doua povesti s-au incheiat:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/05/cei-trei-muschetari.html
da, muschetarii au murit cat am fost eu in vacanta. Nu voi mai incerca experienta.

Aceeasi soarta a avut o si:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/04/hibiscus-laluna-httpsellasgarden-ella17.html
alt butas care nu a supravietuit vacantei mele.
Trebuie sa-l caut din nou, este un hibiscus care nu te lasa sa ii uiti floarea desi este doar portocalie.

Un alt hibiscus pe care l-am pierdut cat am fost plecata, caruia nu i-am scris nici macar povestea este el:


Creole Lady, hibiscusul care a supavietuit mutarii din Kelowna in Whitehorse si apoi in Ottawa. A fost un copac superb, dar a suferit la fiecare mutare. Anul trecut a inflorit si credeam ca este ok. si ramanem prieteni. El s-a simtit tradat cat am fost in vacanta si a plecat. Imi pare rau, foarte rau si nu o sa am liniste pana nu il gasesc din nou.

Povestea continua...cu alti hibiscusi din gradina mea :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu