sâmbătă, 25 mai 2019

Cei trei muschetari ...
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/05/cei-trei-muschetari-am-cumparat-de-pe.html
povestea continua... pentru ca au devenit sase :)
da, au venit si ceilalti trei care erau pe drum si azi i-am recuperat din cutia postala, unde stateau de cateva zile, eu in vacanta fiind. La fel de deshidratati, dar am urmat exact pasii de la primul set si sper sa fie ok. pentru ca primul set are deja mugurasi :)


asa i-am gasit cand m-am intors din vacanta. Sunt tare multumita de cum arata si sper ca si astia abia primiti sa fie la fel de cuminti.
Daca reusesc sa-i prind, florile lor vor arata asa:
pozele sunt de pe ebay


Deci...povestea continua! :)))

P.S. Au venit si butasii de la vendorul canadian dar nu cred ca au sanse, sunt trei fire de lemn, subtiri rau. Am incercat, bine ca m-am oprit la un singur hibiscus acum, pentru ca vendorul canadian nu ma mai vede pe lista lui de pe ebay. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu