joi, 16 mai 2019

Cei trei muschetari :)
Am cumparat de pe ebay niste butasi de hibiscus...ma apuca iar, desi dupa experienta de iarna trecuta cu purecele alb am zis ca nu mai colectionez hibiscusi...ti-ai gasit, nebunia-i mare. :(
Ieri au ajuns trei dintre ei, ii cumpar din state, deci sunt sanse mari sa ramana in vama. Astia au ajuns la mine, cam dezhidratati, cam chinuiti, dar au ajuns.
I-am tinut peste noapte intre servetele umede si azi m-am ocupat de ei:
Le-am taiat baza in unghi de 45 de grade, le-am scrijelit un pic coaja si i-am dat cu scortisoara.

dupa ce i-am plantat in pahare cu muuulte gauri la baza, sper sa aiba un drenaj bun, i-am pus in pungi ziploc, udati bine. 


Acu' tre sa am grija cateva zile sa deschid zilnic punga, pana se mai evapora din apa si ei se hidrateaza cat de cat. Apoi vedem ce urmeaza si cum...continua povestea :)
Daca povestea continua frumos, floricele lor ar trebui sa fie asa:
pozele sunt de pe ebay 


 
Mai am un pachet de trei pe drum, de la acelasi vendor si unul de aici din Canada. Sa vedem care le va fi soarta pentru ca, saptamana viitoare plec in vacanta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu