vineri, 19 martie 2021

 Azi, prin gradina mea :) 

La interior a inflorit un adenium care este acum la primele flori de anul acesta si este plin cu boboci. Este unul dintre cei mai batrani adeniumi din colectia mea. Infloreste in fiecare an, face foarte multe flori, il iubesc pur si simplu!  :)


 O violeta salvata "de la fainare" :)

Kalanchoe proaspat cumparata pentru a intregi ghiveciul "alb, roz si ciclamen" le aveam pe celelate doua dar voiam trei nuante, mi-a iesit :) acum trebuie sa gasesc ziua in care le plantez impreuna. Mai am un ghiveci "alb, galben si rosu" plantate anul trecut si au "dat" foarte bine impreuna.

Am reusit sa plantez si Tolumneile impreuna. Incep sa fiu deranjata de prea multe ghivece in casa si ca sa nu renunt la a avea mai multe culori din aceeasi planta le plantez impreuna, vad cum o sa fie, nu este o decizie finala, ma pot razgandi oricand...eu sunt seful la mine in gradina :)

In gradina au aparut lalelele, ghioceii, narcisele, bujorii dar sunt mici mici, abia se vad. Azi am scos protectia de pe magnolie, nu stiu daca am facut bine sau nu, sper sa nu regret.

Cam atat pentru azi, incet incet gradina incepe sa revina in prim plan dupa o iarna in care lucrul de mana si cititul au fost pe primul plan in "categoria hobby".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu