joi, 4 martie 2021

Hibiscusi  :)

Prima zi de gradinareala serioasa pe 2021 incepe cu hibiscusi? Asa ceva!!! in fiecare an spun ca renunt la ei si in fiecare an hibiscusii raman "cap de afis"  :) da, azi scurta aventura printre hibiscusi...sau mai bine zis ce a mai ramas din ei :(  

Pozele sunt de anul trecut, cum altfel? acum sunt doar niste bete goale, de unde flori?







ei sunt primi curatati, tunsi, pregatiti pentru noul sezon. Pride of Hankins este si el printre primele opt ghivece rezolvate azi, doar ca nu am poze cu florile lui.

Am pus la prins tot ce am putut, la viteza lor de a pleca in alta lume niciodata nu am suficiente rezerve. De cand ne-am mutat aici, hibiscusii nu mai vor sa fie prietenii mei, nu ma mai iubesc :(   dar, sentimentul nu este reciproc, eu insist, ma incapatanez sa-i cresc, sa sper ca ei sa nu ma bata :) si sa revina la sentimente mai bune pana ma dau eu batuta.

Povestea continua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu