joi, 14 noiembrie 2019

Leandrul, Oleander etc.  :)

daaaa, leandrul este una dintre plantele de top in preferintele mele!
Asa cum multe plante pe care eu mi le doresc se gasesc ca la balamuc in Romania, eu, aici, dau cu pusca dupa ele.
Asa-i in viata, nu poti sa le ai pe toate...si totusi :) am leandrii! la sora mea, mari si frumosi, din care iau cate un butas de fiecare data cand merg in Ro. Unii se prind, cei mai multi nu :( dar dansa ii creste frumos si eu nu renunt sa-i trec oceanul. :)
Cam asa arata copacii pe care ii creste sora mea. Acesta este un variegat, am si eu unul marisor, doar ca nu a inflorit inca, asa ca nu-l laud.
Acum patru ani, am cumparat unul alb de la o sera din Montreal, l-am plimbat si pe el prin toate orasele in care m-am mutat.
A avut zile bune, a inflorit!
dar acum este micut pt. ca a suferit la ultima mutare. Isi revine...daca il scot in primavara, adica arata bine acum, vedem ce urmeaza...
Mai am unul adus din Ro. tot cu niste ani in urma, care se vrea a fi galben sau crem, cu floarea dubla. Cum nu a inflorit inca....astept cu interes!
Anul acesta m-am procopsit cu alte doua plante, deja am progresat :)
Un copacel de la Rona
l-am cumparat inflorit, a avut flori pana l-am adus in casa si acum este iar plin cu boboci...deci se poate :)
ca florile nu vor avea culoare, nu mai comentez, afara ninge de nu vad doi metri in fata geamului, ce sa-i cer lui? bine ca are vointa :)
A doua planta (sau plante ca au fost trei butasi din care s-au prins doi) este roz dublu. Are boboci acum,
dar cum l-am adus si pe el in casa ramane de vazut ce urmeaza. Oricum, Doinita, multumesc mult!

Pentru moment sunt ok. cu plantele pe care le am aici, la urmatoarea vizita in Ro. vreau sa comand doi leandrii la o sera in Franta si bine-nteles sa-mi iau din nou butasi de la sora mea :)
Povestea continua...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu