joi, 31 octombrie 2019

Schlumbergera

Da, am si Schlumbergere :) nu le pot ocoli, sunt superbe!
Acum am doar sase ghivece, au fost sapte dar cea alba a disparut pur si simplu. Cred ca am prea multe plante si asa cum am mai spus, imi scapa exact cele pe care le iubesc foarte mult. Sper sa o gasesc din nou!
Acum sunt inflorite toate, pana sa ma gandesc eu sa le laud pe blog, cea portocalie si-a terminat programul pe anul acesta, cea rosie mai are cateva flori dar restul sunt inca pline cu flori.
In aceasta perioada, in fiecare an imi fac filme in capul meu cu diverse aranjamente, imediat ce le trec florile...etc. dar nu se-ntampla nimic. Sunt depasita de situatie, raman in aceleasi ghivece, le dau afara in primavara si ele pregatesc florile superbe in tacere, fara nici o pretentie. Cand le aduc in casa, toamna, sunt pline cu boboci.
Le iubesc!
In florarii nu au aparut inca dar cand vin trebuie sa o recuperez pe cea alba si cred ca o sa mai cumpar cate una din fiecare culoare, vreau un ghiveci mare mare cu flori de toate culorile. Poate anul acesta imi iese, imi doresc acest ghiveci de foarte multi ani. Nu l-am facut inca pentru ca nu vreau sa rup butasi din ghivecele pe care le am deja, cred eu! sau poate nu am locuit destul de mult timp intr-un singur loc, cat sa pot creste un ghiveci imens cu Schlumberegere.
De altfel, abia astept in fiecare an sa vad ce noutati mai apar in florarii :)
Povestea continua!

update 01 dec. 2019
Nu vreau sa mai scriu o pagina acum, fac doar un update pe fuga pentru ca a inflorit minunea asta:
florile sunt foarte mari si culoarea este superba. Sunt doua crengute plantate candva la radacina unei plante. Cred ca mama ei s-a pierdut undeva prin Whitehorse. In general, ele, schlumbergerele mai arunca din crengute dupa ce infloresc. Eu plantez aceste cregute la radacina altor plante, asa au ajuns aceste doua cregute sa infloreasca acum :)
Un alt motiv pentru care fac acest update este dumneaei :)
 a venit cu mine ieri, din supermarket. Este rosie rosie, superba, nu putea ramane acolo.
 Am reusit sa o cumpar din nou pe cea alba, 

Am mai luat si alte cateva, pe care le-am plantat impreuna, asa cum imi doream de ceva timp. Am reusit sa-mi fac doua ghivece cu nuante diferit in acelasi ghiveci: galben, portocaliu si rosu intr-unul si alb, mov si roz in altul. Poze nu am facut pentru ca florile erau botite si nu vreau sa le stiu asa, anul viitor vor fi gata de pozat :)
Povestea continua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu