sâmbătă, 27 iulie 2019

Hibiscus surpriza :)

povestea anterioara:
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/07/hibiscus-pentru-hibiscus-o-sa-deschid-o.html

Povestea continua cu un hibiscus surpriza. El:)
nu stiu cum il cheama dar stiu de unde a venit in colectia mea :) Banal, a venit din supermarket. Pe la jumatatea lui Iunie, sfarsit de sezon la hibiscusi, am cumparat patru hibiscusi doar pentru ca mi-au lasat mie impresia ca sunt deosebiti, doi de un fel si doi de altfel...dupa frunze, ca flori nu mai aveau. Acum a inflorit unul dintre ei si al doilea are si el un boboc aproape sa se deschida.
Deci am sase bucati, pentru ca sunt cate trei in fiecare ghiveci, din minunea asta de hibiscus. Sunt sigura ca o sa aflu eu si cum il cheama, am nevoie doar de ceva timp :)


L-am polenizat cu o floare din ceilalti doi cumparati odata cu ei. Sigur si ceilalti doi vor scrie o poveste, desi nu sunt atat de spectaculosi.
Povestea continua...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu