duminică, 28 aprilie 2019

Orchid show _ Ottawa 2019
https://ellasgarden-ella17.blogspot.com/2019/04/show-ottawa-2019-este-evenimentul-pe.html 

azi am repetat figura :) show-ul tine doua zile, deci nu puteam rata ziua de azi. Slabuta miscare la vanzari, se cumparase de ieri cam tot ce era interesant, dar m-am bucurat pe-ndelete de expozitie, nu am mai stat sa fac poze, am privit si m-am bucurat, atat. 
asta i tot ce am cumparat azi, dar...am adus acasa "regina balului"   :)
si inca o frumoasa
si un papucel...desi sunt ingrozitor de scumpi vad ca ma tot duc spre ei....
este galben si variegat :)
alte doua sunt fara boboci, un Zygo si o Cattleya rosie care sper sa fie rosie ca nu am niciuna.
Cam atat de pe la expozitia de anul acesta, am facut o groaza de poze si imi este greu sa selectez sa le urc pe blog, dar cine stie, poate intr o zi o sa fac si acest lucru, vad eu cum stau cu timpul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu