sâmbătă, 23 martie 2019

Hibiscus Laluna



       Este un hibiscus cumparat in 2016 din Kelowna. De la o florarie care se aprovizioneaza de la Costa Farms. Pozele sunt din 2016 pentru ca acest hibiscus are o poveste trista. A trecut cu bine peste doua mutari, ca sa fie decimat de puricele alb aici in Ottawa. Nici nu am stiut ca exista si asemenea uratenii de gandaci, rai, foarte rai. Am vazut pe tulpina plantei niste chestii albe si am dat cu insecticid, doar ca nu era exact ce avea nevoie, ma gandeam la musculita alba cand de fapt ei erau niste pureci albi, aveam sa aflu mai tarziu. Mult prea tarziu din pacate. Am fost pe faza oarecum si am reusit, cred, sa prind un butas. Este pus la inradacinat din Octombrie anul trecut si azi arata asa:
       Nu sunt foarte sigura ca este prins, vasul in care este plantat butasul este transparent si nu vad nici urma de radacina. El traieste si imi da sperante mai ales acum ca a venit si primavara...in sfarsit :)
Fiind un hibiscus de la Costa Farms probabil ca voi avea posibilitatea sa-l cumpar din nou, este foarte frumos si voi face asta daca imi va iesi in cale.
Altfel sper ca macar butasul meu sa fie bine si sa ma bucur din nou de florile lui superbe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu