miercuri, 27 martie 2019

Adenium Thai Fantasy Double Black Red
Superb! este un adenium surpriza pentru ca este variegat. L-am cumparat anul trecut de la Valley Succulents. L-am ales pentru ca mi-a placut floarea, nu am stiut ca este variegat. Cand au aparut primele frunzulite am zis:  " clar, nu este ceea ce am comandat". Timpul insa m-a contrazis :) Acum a inflorit si stiu sigur ca a migrat pe primele locuri in topul preferintelor la Adenium: floarea dubla, tulpina este foarte frumoasa, desi este micut inca si este variegat. Yes!

Ce urmeaza? Un ghiveci doar pentru el :) si o masca de ghiveci pe masura. Acum este in ghiveci cu un alt Adenium, mici fiind si din lipsa de spatiu. Imediat ce va termina perioada de inflorire il voi replanta si trece in randul Adeniumilor deosebiti.
Nu am cum sa nu fac aceste clasificari, am enorm de multi Adenium si fiind multi reusesc sa-i termin din lipsa de atentie exact pe cei mai frumosi. Anul acesta am luat hotararea de a clasifica oarecum plantele deosebite, (motiv pentru care am revenit pe blog) de a le scrie o poveste pe care sa o continui in timp si plantelor respective sa le acord o atentie deosebita. Probabil in timp vor ramane doar aceste plante in colectia mea pentru ca acum sunt prea multe si risc sa pierd exact ceea ce imi place mai mult. Deci, "grasutul" meu frumos...povestea continua :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu