marți, 12 februarie 2019

Cattleya Pot Taichung Beauty "Chi-Ming"

Posibil sa nu fiu chiar corecta in ceea ce priveste numele ei. Este o Cattleya, prima mea orhidee deosebita, cumparata dintr-o florarie din Kelowna. Asta se intampla in Septembrie 2014.

Am cumparat-o cu doua flori de care cred ca m-am bucurat inca o luna, cam asa. A urmat o lunga perioada de mutari, timp in care ea facea parte din bagaj :) alaturi de alte cateva plante pe care le-am carat cu mine peste tot unde m-am mutat. Au trecut ani buni pana sa o vad din nou inflorita, adica vreo patru :)


Flori din Iulie 2018. A fost o bucurie imensa, sa o vad din nou inflorita si sa-i simt din nou parfumul, miroase demential.
Acum este mare, s-a dezvoltat mult in toti acesti ani si sper sa o vad si anul acesta inflorita.

Este si va ramane cea mai iubita orhidee din colectia mea...intre timp au mai aparut si altele :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu