sâmbătă, 14 martie 2015

Floricele colorate...

...multe si frumoase. Am cumparat lalele, gata inflorite sa fiu sigura ca sunt ceea ce am cumparat. Asta roz are o groaza de bulbisori pe langa bulbul inflorit, sper sa ma descurc cu ei si sa-i fac mari.


frumoasa mea caracatita tot inflorita este. Trebuie sa ma mobilizez sa-i plantez si suratele in boluri de sticla, macar sa fie toate la fel.

o scumpica mica :)
si un hibiscus cam nefericit. Nu stiu ce nu-i convine, florile sunt mici si a pierdut vreo doi boboci pana la floarea asta. O sa-i schimb pamantul desi nu este plantat decat de anul trecut.
in gradina au aparut primele floricele :)
astea sunt florile Dianei :) Ieri am fost impreuna la cumparaturi si constat ca priveste cu multa atentie florile din magazin si isi exprima cate o dorinta. Nu le cumpara decat dupa ce ii promit ca le ud eu cand uita dansa :)))
Nu am pozat rasadurile, au rasarit ceva rosiute si vreo doi ardei :) saptamana viitoare poze :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu