sâmbătă, 21 februarie 2015

Azi, in gradina mea:

o caricatura de bonsai :) muncesc la el de cativa ani buni si anul acesta m-am hotarat sa nu-l mai chinui, il las sa creasca in voia lui. 

 si partenerele de dans :) cateva mini sinningii.


 Fiindca este sambata si am avut ceva timp doar pentru sufletul meu, am plantat seminte. M-am hotarat totusi la semintele de rosii si ardei. Pe masura ce cresc rosiile (am inteles ca sunt mai harnice decat ardeii), le plantez in pahare de unica folosinta si plantez semintele de castraveti si ce s-o mai nimeri.Bine ca n-am plantat decat cate patru sau sase seminte din fiecare, daca nu strangeam repede pachetele cu seminte mai puneam de o jardiniera.


 caracatita mea este bine, infloreste indata

 si o violeta. Nu mai am multe, dar astea de le am sunt super bengoase.

Per total a fost o zi frumoasa desi in magazinele de flori nu am gasit nimic deosebit, mi-am petrecut un timp frumos plantand seminte si ingrijind din ghivecele vechi. Dupa o saptamana de munca asta este cea mai placuta relaxare.
Sambata viitoare trebuie sa ma ocup de cativa bulbi de gloxinie care au muguri marisori si isi cer dreptul la un ghiveci cu pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu