vineri, 31 mai 2013

De prin gradina adunate.

A venit un fel de primavara. Doar un fel. Ziua ne tine in douazeci si ceva de grade iar noaptea scade foarte aproape de zero, numai cat nu ingheata. Ce-o fi asta nu stiu, pentru ca primavara care o stiu eu arata altfel.
Plantele din gradina au explodat pur si simplu in verde, cred ca le era si lor dor de alta culoare decat cenusiul iernii. Au inflorit narcisele, nu le-am pozat pentru ca sunt suparata pe ele. Eu nu am plantat ce a inflorit. Dar am pozat liliacul, are boboci. Yes!
si pana infloreste liliacul, ma bucur de doua ghivece cu muscate curgatoare.
in casa veseliemare, aici nu am de ce ma plange, totul este sub control...sau nu? mi-a inflorit un cactus. ok. dar puteam sa jur ca are floarea rosie, ei bine, este alba.

alte infloriciuni? un hibiscus

si multe orhidee. Orhideele "m-au prins" rau de tot. Azi am mai cumparat trei.


de altfel am vreo cateva inflorite.

si mai am si la birou hahaha!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu