sâmbătă, 16 martie 2013

In sfarsit...

...am gasit bujori.

sunt florile copilariei mele. Avea mama in gradina alb, roz si rosu, iar noi, copii ii imparteam. Al meu era cel rosu.
Normal, m-au mancat degetele sa vad ce am in punga. Se prezinta nesperat de bine.


acum o sa-i duc in garaj, in casa este cald si vor creste prea repede, mai am doua luni pana ii plantez. Daca vad ca or sa creasca prea mult, ii plantez in ghivece mari si apoi ii mut cu tot cu balotul de pamant in gradina. Vad eu.

am gasit si frezii, si begonii, si...multe alte minunatii.




am plantat doi bulbi de begonia si cativa bulbi de freesie, erau incoltiti si oricum nu mai aveam rabdare.
Am plantat si lacramioarele, erau crescute binisor in punga, sper sa le vad inflorite curand.

2 comentarii:

  1. Hostele si lacrimioarele prin paduricea ta vor arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. De s-ar duce odata zapada asta sa le pot planta.

    RăspundețiȘtergere