vineri, 8 februarie 2013

Sinningii la inceput de an.

Trei dintre sinningiile mele de top.

Playful porpoise


am reusit sa o inmultesc, am acum trei tuberi sanatosi


i-am plantat acum doua saptamani si cresc frumos desi lumina este artificiala. Mai am doi butasi de anul trecut pusi la prins, nu stiu ce au reusit sa dezvolte in pamant, asa la vedere arata bine.

Kevin Garnet


alta frumoasa. Nu-i o sinningie la fel de cuminte ca Playful porpoise, m-a speriat putin unul dintre tuberi. Am si aici doi tuberi



doar ca asa cum se vede, unul are deja boboci, in timp ce al doilea abia da mugurasi...bine ca-i da. Am cativa butasi pusi la prins, trei cred, a caror situatie "subterana" nu o cunoasc, balariile ce se vad arata bine.

Darth vader


este slabiciunea mea. Am reusit si aici sa am doi tuberi si inca vreo doi trimisi in Ro. de soarta carora  nu mai stiu nimic.



arata bine amandoua plantutele, sper sa le fac mari, cu flori, ca apoi sa prind neaparat butasii pt. ca nu mai am decat o frunzulita anemica la prins din ea si nu se stie niciodata. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu