duminică, 24 februarie 2013

Povesti cu si despre hibiscusi (2)

Nigella
o floare superba, pe un hibiscus carat din Yk. in valiza. A avut nevoie de un an sa-si revina, dar pana la urma a facut trei flori superbe, in vaful unor bete. Nici acum nu arata mai bine...

macar traieste, da ce sa tund la el? daca tot despre asta este vorba in poveste.

Aruba Wind
ei da, pe asta l-as tunde sa nu se vada, dar...are boboci

deci...cum sa-l tund? insa pe langa bobocei dragutei are si gandacei scarbosei.
Am descoperit o groaza de gandaci pe toti hibiscusii cu bobocei, numai astia le plac. Am inceput un tratament cu un spray cu sapun. Dupa doua zile de la prima runda de spray, Zaragoza ma umple de mila, era plin.
dar cred ca tratamentul functioneaza si sper sa scap de scarboseniile astea.
Bobocul lui El Capitolio l-am spalat efectiv, lipea gretos.

sper sa infloreasca totusi, este prima floare de El Cap. din viata mea de colectionar de hibi si ii am si pe fratii lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu