miercuri, 20 februarie 2013

Kalanchoe

pentru ca sunt desteapta de nu ma vad, eu recunosc asta ori de cate ori este cazu', azi mi-am cumparat din nou kalanchoe.

doar trei pt. ca nu am gasit plante cu floarea dubla decat nuantele astea. Erau multe si colorate tare dar am zis ca nu ma arunc si la cele cu floarea simpla pentru ca deja am comenzi de alte vreo zece plante, si nu toate mici. Cand or incepe sa vina o sa trebuiasca sa-mi caut alta casa, desi nici asta nu-i chiar mica. Sa revin la kalanchoe, mai vreau doua, una roz si una portocalie, tot cu floarea dubla si promit ca o sa am grija de ele. Promit ca la toamna nu le mai duc in garaj, cum am facut toamna trecuta, motiv pentru care m-am decretat al dracu' de desteapta. Au murit toate, logic.

Invartindu-ma prin gradina mea, am capatat o dilema:

vine Craciunul?


sau Sf. Paste?

eu sper totusi ca vine primavara. Am plantat semintele de muscate, unele se vor albastre (hahaha ce gluma buna, da mai stii?)

cum rasar, cum dau de veste.

si sa inchei in acelasi ton, de desteapta ce sunt, am tinut Anthuriumu' mai la intuneric, este greu iarna, am prea multe ghivece. El, saracu a vrut sa faca floricele. Acum sa ma multumesc cu doua flori mici daca atat m-a dus mintea.

este rosu, vreau sa cumpar si unu' alb, sa-i plantez impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu