duminică, 17 februarie 2013

Azi...gloxinii

pt. ca am umblat printre ele.
Imi place grozav sa ma plimb printre ghivecele din gradina mea, mereu descopar cate ceva ce tocmai a rasarit sau apare un boboc sau imi amintesc de ceva ce uitasem.

Stil modern


o gloxinie superba. La una din verificarile periodice pe care le fac printre tuberii ce stau si-si fac somnul de frumusete, tuberul de Stil modern mi s-a parut un picut cam vested, cam moale, am zis gata, s-a dus. Cum am dus in Ro. tot ce aveam prins din butasi, am presupus ca voi ramane fara ea. Primul gand a fost sa-l arunc si asta e! dar nu l-am aruncat si l-am plantat intr-un ghiveci langa alta gloxinie


azi...surpriza! are muguri. Yes!
Acum o sa mut cu grija cealalta gloxinie in alt ghiveci, ea este o Burgundia Queen, o gloxinie mai rezistenta, are sa suporte transplantarea, cel mult se opreste pt. un timp din crestere.


Mi-au cazut ochii si pe butasii de Florianopolis, sinningia care am cumparat-o de trei ori pt. ca de doua ori a ramas in vama.


Acum am prins butasi sa am, desi tuberul se prezinta si el grozav de bine


este o sinningie foarte frumoasa, un contrast puternic intre frunzele de un verde adevarat, captusit cu acel puf alb iar floarea este un portocaliu intens, cu gatul spre alb si punctele care-i desavarsesc frumusetea.


ar mai fi multe de spus, dar mai fac vedeta doar ozn-ul cu sinningii care se prezinta binisor si gata pe azi.


Daca mi-as pune mintea sa scriu, cred ca fiecare zi, in gradina mea, este o poveste.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu