miercuri, 16 ianuarie 2013

The first step.

Da, azi am facut primul pas in "operatiunea hibi". Luat la mana fiecare ghiveci, eliminat o parte din pamantul de la suprafata si pus altul proaspat. Spalat ghiveci, papadie si tot ce s-a mai putut spala.












astia sunt doar cei de care am reusit sa ma ocup azi in cateva ore bune. Stiam eu de ce aman. Inca nu m-am hotarat daca pe cei mari ii plantez in ghivecele mari cate doi sau ii las separat, caz in care trebuie sa le caut niste ghivece, ceva intre cele pe care le au si cele mari. Acum cred ca asta-i solutia cea mai buna, depinde ce visez la noapte (hi hi hi). Printre ghivece sunt locuri goale. In acele goluri vor ateriza hibiscusii din primele serii de seminte, ei sunt mari si isi cer dreptul la o casuta decenta. Asta ramane activitate pe maine. Apoi urmeaza cei de la etaj, gommerosii si copaceii. Deci, dupa cum spuneam: am inceput saptamana trecuta si termin saptamana viitoare, sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu