duminică, 13 ianuarie 2013

pentru ca...

m-am plictisit de iarna asta lunga, am inceput reorganizarea gradinii de interior. Ca de obicei, prea multe ghivece, incep azi si termin saptamana viitoare. Adica nu, am inceput ieri, azi ma odihnesc si maine...mai vad eu ce fac. Am renuntat la episcii, cu strangere de inima, imi plac frunzele lor colorate dar cu toata parerea de rau, de undeva trebuie sa inceapa "restructurarea". Am pastrat doar cateva cu floarea alta culoare decat rosie sau frunze super colorate, oricum nu se mai poate numi o colectie ceea ce am acum in materie de episcia.
      Geamul cu orientare nordica a ramas doar pentru orhidee si crotoni.




          Imi este greu sa intru in hibiscusi, vreau sa-i reorganizez si pe astia. Am pierdut vreo doi dintre "gommerosi" si nici copaceii nu sunt in conditii prea bune. Sunt dezamagita de altfel de toti hibi cumparati vara trecuta de la Canadian tire. Dupa ce ca au fost plini de gandaci, (cand i-am vazut cu frunzele rasucite trebuia sa ma gandesc la asta) au pierit unul cate unul. Nu-i bai mare, nu erau deosebiti dar regret ca nu i-am putut salva. Cei din seminte sunt mari acum, de la unii astept flori vara aceasta, altii sunt mai mici iar unii sunt seminte pe drum.
Am multi hibiscusi, micuti cei drept, din seminte de la hibiscusii mei, astia sunt cei mai aproape de sufletul meu.
Abia astept sa inceapa iar sa infloreasca, sa-i pot poleniza, sa urmaresc evolutia capsulei cu seminte si apoi planta rasarita din ele, dar sa vina vara aia odata!

2 comentarii:

  1. Dacă rămâi fără episcii îți pot da eu niște frunze :))


    Un an minunat să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta ca de obicei!

    Multam!
    Un an asa cum iti doresti sa ai!

    RăspundețiȘtergere