marți, 29 ianuarie 2013

Obosita, dar...

satisfactia este maxima.
Am "intrat in orhidee" ca si astea s-au adunat... cand?  Le-am spalat frunzele, pe ici, pe colo am mai schimbat din ghivece. Acum arata ca niste printese, doar ca nu mai am decat doua inflorite.



in trecere printre ghivece am mai descoperit doua mini sinningii cu boboci



si a inflorit schlumbergera



am mai descoperit bobocei micuti la inca una, adica urmeaza sa infloreasca inca trei: alb, roz si somon, zici ca vine Craciunu'.

Harnica am fost azi, nici eu nu pot crede, am transplantat si o parte dintre streptocarpusi, ii pozez cand termin, si am curatat de frunze uscate adeniumii din geam de la dormitorul mare. Au dat frunzulite noi, de acum trebuie sa stau cu pulverizatorul pe ei, nu prea mai merge cu "am uitat, las' pe maine". Am trecut si prin "gommerosi", nimic deosebit, sunt ok. si cred ca am cam terminat cu pierderile iarna asta...sper. Ma bucur tare ca am vazut un bobocel la "el capitolio rosu", sper sa-l vad inflorit, a mai avut un boboc in toamna si l-a pierdut.
Cam atat pe azi, maine este sarbatoare, sper sa fie caldut sa mai dau o tura prin magazine, mai vreau una alta pt. niste schimbari ce "le-am debitat" azi.

2 comentarii:

  1. Bravo harnicuto! La tine zici ca-i florarie, nu altceva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma da harnicia afara din casa, dar asa cum spui, "floraria" o cere. Nu-i normal si trebuie sa incetez sa mai adun plante de dragul colectiei.

      Ștergere