marți, 15 ianuarie 2013

incepe distractia

ca in fiecare an, am cumparat seminte. Ce voi culege la toamna aproape ca stiu...nimic. Anul trecut rosiile au inflorit si atat, una nu a rodit. Patrujelul si mararul au ramas in doua frunze, salata si ceapa in trei frunze. Ridichile de luna au facut mai multe frunze doar ca de la ele nu aveam pretentii la frunze. Ce mai...a fost un an super roditor: trei capsuni pe care i-a cules bebe, dupa ce le-a ocolit Didi ceva timp stiind ca vine el. Intentia a fost sa-l lasam sa vada si el unde cresc capsunii. (nu pe raft la supermarket in cutie de plastic).
Dar...nu ma las. Am planuit deja unde pun solaru' fixat bine sa nu mi-l mai ia vantu'. Capsunii raman acolo unde sunt,se zice ca al doilea an este mai roditor decat primul...o sa am sase capsuni. Da trebuie sa scriu despre leustean. L-am adus anul trecut din Ro. de la sora mea din gradina, care il are de la tata din gradina, adus si plantat de nu stiu unde de mama. Patru radacini cu origini sanatoase, amplasate strategic in trei locuri diferite, macar una de-as vedea-o incoltita in primavara.
Cu siguranta seminte voi mai cumpara, trebuie sa le incerc pe toate. Mai am niste planuri, dar toate la timpul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu