duminică, 8 aprilie 2012

Hibiscusi din seminte (8)


A rasarit hibiliciul cu nr. 100. Nu a rasarit in sera asa cum ar fi fost normal, a rasarit intr-unul din pahare, unde erau deja alti patru hibilici, fratiori de-ai lui.



asa arata sera azi. Ieri i-am scos caldura, a ramas doar cu lumina si azi au rasarit alti trei hibilici. Vad eu daca mai rasare ceva din semintele care nu au rasarit inca, oricum ma opresc aici. Sa fie sanatosi astia de-i am, sper sa raman macar cu jumatate din ei, ma incurca rau vacanta in Ro. am mari emotii pt. ei in aceasta perioada.



Aici am patru hibilici tare dragi mie, sunt o combinatie de Rosalind cu Uluru Dawn, poza a doua apartine furnizorului de seminte. Acum incepe asteptarea, sa vad care rezista si cum va inflori.




si alte pozilici cu papadii inflorite azi





3 comentarii:

  1. superbi totii....sa creasca mari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua !semintele cum le-ati plantat in pamant deasupra?a-ti taiat din samanta ?in cat timp au dat?

    RăspundețiȘtergere