duminică, 25 martie 2012

Vine primavara?

Cred ca toata lumea asteapta primavara. Ieri, Sambata fiind, am plecat sa mai cumparam una alta pentru lucrarile de primavara din gradina. In magazin surpriza, trandafiri, multi si frumosi. Gandindu-ma ca abia peste doua luni ii voi putea planta in siguranta in gradina mi-am stapanit primul impuls, am cumparat doar unul alb, pentru ca anul trecut cel alb s-a dovedit a fi roz, plus ca am gasit si o planta extrem de frumoasa.



am cumparat si unul galben, este urcator si nu am niciunul asa, dar nu erau decat galbeni, acum imi pare rau ca nu am luat doi, dar or sa mai vina. sunt sigura de asta.



am luat si un zmeur, Didi isi doreste sa planteze un copac in gradina, sa fie copacul ei. Un pom roditor nu are ce planta aici, nu exista asa ceva. Cred ca o sa fie incantata si cu zmeurul, in anii trecuti decretase capsunii ca fiind ai ei.



am mai luat niste seminte



si doua "ghivece" pt. rosii, vreau sa incerc sa cresc rosiile in acest fel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu