sâmbătă, 31 martie 2012

Streptocarpus Deep Throat

Spuneam zilele trecute ca i-am lasat de capul lor, putina apa din cand in cand si atat. Ei bine s-au descurcat mult mai bine decat atunci cand i-am dadacit zi de zi. Azi a inflorit splendoarea asta, maine urmeaza altul si cred ca in cateva zile vine si Hototogisu cu o floricica.





Kim il secondeaza pe Sierra



iar Zaragoza munceste la bobocul asta de mai bine de o luna.



Adeniumul continua sa infloreasca, prima floare s-a patat, nu mai arata bine azi, dar a doua este fresh inca si mai are bobocei. Azi am descoperit bobocei micuti la altul, si tot azi am comandat unul galben cu floarea dubla, nu aveam galben...no comment!



Abutilonul vrea neaparat sa infloreasca. Povestea lui este una trista. Este o planta care pe mine nu ma impresioneaza, dar am vrut sa-i vad floarea. Asa ca, anul trecut am plantat cateva seminte, au rasarit si la cateva luni a inflorit unul galben. Am mutat tot vasul cu plantele rasarite intr-un ghiveci mai mare in care aveam doar un hibi si i-am tuns. Au dat din nou si inca serios, imi fac probleme pentru hibi din cauza lor, au crescut enorm, acum infloresc. Sa vad ce culoare au florile acum, pachetul de seminte fiind mix, apoi ii tund din nou, de scos nu-i pot scoate fara sa deranjez hibiliciul si el cu boboci.



Episcia Guacamole frumoasa ca in fiecare an.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu