joi, 22 martie 2012

Hibiscusi din seminte (6)



Mi-am facut timp pt. dragutii mei hibilici, i-am pozat si-i fac vedete...din nou. Pozele sunt proaste, dar nu mai fac altele acum. Mi-am luat alta camera foto si trebuie sa stabilesc marimea pozelor, distante...si alte cele, greu cu tehnica, da o lamuresc eu. Revenind la hibilici, ca tot ei raman personajul principal din poveste. Au inceput sa rasara si seria trecuta de seminte, sera este din nou animata de "cap'soare" verzi.



si ca incantarea sa fie maxima, au rasarit si "mooreeienii"




din seria "cinci din cinci" sau "sa nu abandonezi niciodata lupta": aici am avut cinci seminte, au rasarit doi si-mi luasem gandul de la restul, fiind multumita cu doi. Ei bine, dupa doua saptamani cred au rasarit si celelalte trei seminte.



cei mari sunt draguti foc






iar primi rasariti i-am trecut la aclimatizare. Au deja patru frunze adevarate si in curand ii voi planta in pahare de unica folosinta, rosii, asa mi-a venit, vreau sa-i sara in ochi colegului cat voi fi plecata in Ro. sa nu uite de ei. Grea incercare ii asteapta, sper sa fie bine de ambele parti.



Azi am ajuns la hibiliciul cu numarul optzeci si trei, mai sper sa fac o suta. Am cateva ghivecele in care nu a rasarit nimic, nu abandonez inca, atata timp cat mai sta sera in functiune le las acolo, nu se stie niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu