duminică, 19 februarie 2012

Schlumbi infloreste acum, ea este una din cele trei harnicute care au boboci. Doua au fost inflorite si de Craciun, asta numai acum, dar este plina cu boboci, nici nu stiu ce sa mai cred.





Dimineata imi verific mini sera cu hibi, ca de obicei. Intr-un ghivecel rascoala mare, tot pamantul ravasit, am zambit, ce puteam sa mai fac? Trei seminte au rasarit in acelasi timp, fiecare ridicand si o buna bucata de pamant in jurul ei. A doua poza este facuta pe seara cand ghivecelul revenise la normal.




Aici am un hibi tare drag mie. Il cresc dintr-un butasel adus din Ro. in 2008. A fost atacat de insecte, aerul cald din casa este prieten bun cu insectele nu cu hibilicii mei si rezultatul se vede pe frunzele lui. Frunzele lui, ca tot vorbeam de ele sunt cat palma, de altfel toata planta este deosebita. Acum are bobocei, sunt mici mici da eu i-am vazut, exista si eu voi afla ce este pt. ca am fost atat de neinspirata incat sa-i pierd eticheta originala si acum poarta numele "ai grija de el".





Am inceput cumparaturile de primavara pt. gradina si am gasit lacramioare. Super!




Este Duminica si am avut mai mult timp pt. plantutele mele. Fiecare clipa petrecuta in "gradina" mea este o incantare, un bobocel nou, o floare, un pui iesit unde nu ma astept sau o gloxinica ce tocmai s-a trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu