vineri, 17 februarie 2012

Hibiscusi din seminte (4)

au rasarit doua seminte de la care imi luasem gandul, au mai bine de trei saptamani de cand sunt plantate.


aici a rasarit si cea de a treia samanta dintr-un pliculet, trei au fost, trei plantute am



asa arata acum mini sera cu pitici, nu am mai pozat "grupa mare", unii au deja patru frunze dar sunt cam lungi, cred ca lumina este problema.



am pozat pliculetele cu seminte care au ajuns azi, am primit multe mesaje in care am fost intrebata de unde iau semintele pt. ca cele de pe eBay nu rasar. Toate sunt cumparate de pe Ebay si au rasarit in proportie de 70%. Am avut doua plicuri din care nu a rasarit nimic, de la furnizori diferiti, nu mai cumpar de la ei, dar cu restul nu am avut probleme.



sa vad cand imi fac timp sa mai mut din cei marisori din sera si sa plantez si semintele venite azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu