duminică, 28 august 2011

Hibiscusi, orhidee si adenium

am foarte putin timp pentru gradina mea virtuala, dar azi vreau sa laud hibiscusii mei de la sora mea. Suna complicat nu? este! Important este ca sunt frumosi, infloresc iar eu am butasi din ei si le povestesc in fiecare zi cum si cat trebuie sa creasca.




orhideea mea draga, primita in Februarie, inghetata, la vremea respectiva mi-a umplut sufletul de mila, acum mi-l umple de bucurie. Da o tija, este prima tija de orhidee "crescuta" de mine.



am pozat doi grasunei golasi, au ajuns dupa o saptamana de stat cu sufletul la gura. Au stat in vama, desi au venit cu certificat ca toti ceilalti cumparati in acest an, acestia s-au impiedicat. Pana la urma le-a dat drumu', ieri i-am plantat si alaturat fratilor lor (vreo 30 la numar).



La mine se cam incheie sezonul de comenzi, vine iarna. Anul acesta mi-a mers binisor, nu mi-a ramas nicio planta in vama, au venit toti adeniumii, cactusii si hibiscusii. In schimb, au stat mult pe drum plantele trimise de mine, posta noastra este sub orice critica. Am trimis doua colete, amandoua au facut mai mult de o luna pe drum si normal plantele au ajuns varza, pacat de ele.

Incerc sa schimb orientarea gradinii mele de interior, renunt la gesneriaceae, raman doar cele care imi plac mult mult, dar si asa sunt peste 100 de ghivece, mult prea multe. Daca pana acum in "top 7" gesneriaceaele aveau loc individual, acum sunt gramada.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu