joi, 17 martie 2011

Inflorite azi

Primulele astea nici daca le rugam frumos nu infloreau atata timp. Cea alba a terminat bobocii, planta este frumoasa si impreuna cu astea doua sper sa le plantez in gradina la primavara...vorbind de primavara, azi au fost patru grade, superb, n-am mai prins patru grade in martie de cand eram in romanica.




kalanchoe orange a intrat singura sub camera foto, egoista si rea, sunt inflorite alte doua, cea alba (si ea de o vesnicie) si cea rosie are doar o floare dar multi boboci.



veteranele parfumate




am pozat-o cu boboci, sper sa-i duca pe toti, de cand o am a facut de fiecare data o singura floare, acum are sase boboci in grupe de cate doi, abia astept sa vad cum ii ordoneaza, ce n-as da sa vad macar doua ghemotoace roz in acelasi timp inflorite. Am voie sa sper!



in alta ordine de idei, spuneam mai sus ca ne-am incalzit, da, am lansat doua comenzi de hibiscusi, sunt foarte fericita, sper sa ajunga bine. Ma uit dupa alte plantute pe care mi le doresc si nu le gasesc decat online, deci...sunt ocupata!

incerc sa pun in ordine semintele, cred ca este cazul sa plantez leguminoasele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu