miercuri, 2 martie 2011

Gardenia 2

In urma cu o luna, pe un ger ingrozitor, cumparam un mult dorit copacel de gardenia. Un timp am suferit amandoi, el se resimtea in urma transportului, eu ma temeam ca o sa-l pierd. Au cazut bobocii rand pe rand, pana intr-o zi cand nu am mai avut de cules boboci uscati de pe jos. Atunci a incoltit o speranta, azi s-a deschis primul boboc.






maine urmeaza floarea in toata splendoarea ei. Nu mai spun nimic de miros...

Pe maine sper sa prind curaj sa-mi cumpar un Stephanotis, i-am vazut luni in florarie, scumpi, foarte scumpi dar si foarte frumosi. Ma sperie temperaturile scazute, sper sa ajungem bine acasa. (pe maine se anunta o temperatura cat de cat rezonabila, adica in jur de -15, fata de azi ( -29) , maine este primavara).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu