sâmbătă, 12 martie 2011

Episcia Guacamole & Gardenia 4

Nu ma pot abtine, le-am pozat din nou. Traiasca blogu'! aici le pot posta in fiecare zi fara sa deranjez pe nimeni. Deci...








Am inceput sa renunt la o parte dintre plantele mele, grea decizie. Anul acesta este anul hibiscusilor, sunt prinsa deja in vartejul comenzilor. Renunt la unele si caut altele. Raman in lista mea de preferinte: hibiscusii, adenium, sinningia, episcia, cactusii, suculentele si "fragrant" cateva plantute care imi umplu nu numai sufletul de incantare dar si casa de miros: gardenia, jasmin, leandru si mai sunt cateva.
Violetele au picat in planul secund, reduc dramatic numarul, cred ca in jur de doua zeci sunt mai mult decat suficiente. Streptocarpusii la fel, maximum zece plante, sunt mult prea mofturosi. Cu ei vreau sa-mi creez acea mini gradina de perete pt. care am cumparat acvariul, am o idee, am un plan si sunt convinsa ca in final are sa fie ceva de exceptie.

2 comentarii:

  1. Surata (sau urmasa?) episciei tale Guacamole o saluta de la mii de kilometri :-*

    RăspundețiȘtergere