sâmbătă, 19 martie 2011

Bobocii de azi, florile de maine

O zi plina, am gradinarit o buna bucata de timp. Sinningiile a trebuit sa le iau la mana...pe toate si nu sunt putine, se afla in diferite stadii de dezvoltare si normal fiecare etapa cu pretentiile ei. Cum numai sambata mai am timp de trecut mai atent printre plante, am mai schimbat cateva violete ce pareau nefericite in substratul vechi si am reusit sa mai plantez din bulbii si rizomii incoltiti.
Pozele au fost motiv sa ma retrag in fata calculatorului, sa cred ca am terminat cu gradinaritul pe azi.

Episcia Alice's Aussie, cam palida



Kalanchoe alb inflorit de foarte mult timp, acum da semne de oboseala.



Schlumbergera este mai bogata azi



Gardenia continua sa infloreasca si sa parfumeze discret spatiul din jurul ei, este o draguta!



Nu m-am putut abtine sa pozez unul din bobocii hibiscusului Sierra, nu-i zi sa nu ma uit cat a mai crescut. Au si ceilalti boboci, dar Sierra este cel mai harnic.



si sinningiuta mea draga.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu