marți, 1 februarie 2011

Gardenia 1

Un vis implinit!
Mi-am dorit mult o gardenie copacel, am incercat sa-l cresc eu dintr-o tufa cumparata prin 2008 din Ro. Tufa din care am carat un copacel frumos, mic dar cu oaresce forma. Anul trecut l-am mutat odata cu celelate plante si a decedat, probabil satul de atatea drumuri. Azi mi-a iesit in cale d-lui, plin cu boboci.




"L-am pierdut" in nebunia de plante. Constat ca trebuie sa mai inventez un raft, deja nu mai incap, plus ca si ghivecele sunt amestecate, aici trebuie sa ramana doar cele negre, restul trebuie sa plece in dormitoare, pe culori...normal.



mi-am cumparat ceva seminte din nou, flori si legume, mai am niste comenzi pe ebay si cred ca luna viitoare incep sa ma "joc frumos".



4 comentarii:

  1. Pfuai ce pofta mi-ai facut cu semintele!!!
    Musai sa ma apuc de cautat. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta! la cat teren ai tu, sa tot cumperi seminte.

    RăspundețiȘtergere
  3. A propos de seminte, sa stii draga mea ca anul asta o sa mananc rucola tot din seminte de la tine, si patrunjel cret de asemenea! :)

    Mulţam fain, deci, inca odata! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da crezi ca mai rasar? au mai bine de doi ani. Bafta!
    Eu iti urez sa ai pofta, de pe acum.

    RăspundețiȘtergere