sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Primule






Vine primavara! as vrea eu...

se mai intampla cate ceva prin gradina mea, dar nu-mi ajunge timpul sa mai iau si poze din tot ce fac sau infloreste. Violetele, cateva dintre ele au floricele, streptocarpusul Burgundia are flori in permanenta, smithiantha si ea este inflorita, episciile au cateva floricele.
Acum sunt suparata rau pe zambile, au fost inflorite, le-am ascuns ca au "sarit" la mine, le-am taiat tijele (uscate de altfel) si le-am adus iar in casa. Partea proasta este ca se pregatesc de inflorit altele si astea sunt crescute de noi, adica de Didi si nu cred ca pot sa le mai duc in garaj, probabil nu o sa mai intru in camera Dianei ceva timp.
Sper sa-mi fac timp sa pozez crocusii, sunt plini de boboci.
Azi vreau sa transplantez a treia (si ultima) parte de piticanii din seminte.
Aaaa, oare cum de era sa uit?!!!!!!!!!!!!! se trezesc hibiscusii, saracii din septembrie tot iarna vad, si acum este zapada dar creste ziua, soarele se arata mai des, prin fereastra hibiscusii nu-i simt dintii (soarelui) si ei dau mugurasi. Le-am dat ceva ingrasamant in ianuarie, dublez "rata" in februarie si poate prin aprilie sa vad si floricele...zapada o sa am si atunci.

4 comentarii:

  1. Se simte adiere de primavara, cu primulele inflorite, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu astept cu emotie sa vad daca primulele mele de anul trecut au supravietuit. Foarte frumoase ale tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, interesant de vazut.
    Ma bate un gand sa le plantez in gradina la primavara.

    RăspundețiȘtergere