duminică, 9 ianuarie 2011

Amaryllis Pasadena

A inflorit din nou, a treia tija dar o singura floare. Boboci au fost mai multi dar nu s-au mai dezvoltat. A fost inflorit mai bine de o luna, doua tije cu cate patru flori s-au randuit si acum cu floricica asta incheie o perioada din viata lui.






bulbii sunt epuizati la toti trei, le dau deja ingrasamant, la vara ii scot in gradina, pe la sfarsitul lui august o sa-i aduc in garaj tunsi si pregatiti pt. o perioada de doua luni de odihna.
Sper sa ma descurc si sa-i vad infloriti din nou in decembrie.
Cel rosu, Red Lion, a fost mini, Minerva a avut florile bicolore, simple dar enorme, desi el nu este foarte mare. Pasadena a crescut inalt, florile duble, bicolore si a inflorit pana nu a mai putut.
Toti trei au fost frumosi, fiecare in felul lui.

7 comentarii:

  1. Foarte frumos!
    Ai mei abia infloresc. Primul care s-a deschis e Lady Jane, cred ca urmeaza Red Nimph.
    Evergreenul e epuizat complet de anul trecut, dintr-un bulb de cca 8-9 cm diametru, a ramas de 3. Si Christmas gift cam la fel, anul asta nu vor face flori.
    Dar imi raman ceilalti, pe care abia ii astept. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta celor care vor sa faca floricele! vedem si noi pozilici cu ei?
    Am inteles ca asta le este soarta, ai mei sunt in primul lor an de viata la mine, vad eu cum ma descurc mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, vom pune poze cu ei pe sunphoto, sa-i facem vedete. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Jana e gatita de bal :P

    http://img8.imageshack.us/img8/9097/ladyjane004a.jpg

    http://img821.imageshack.us/img821/136/ladyjane006a.jpg

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu care ii cautam pe sunphoto...
    superba "doamna" ta, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din ratiuni de securitate n-am mai pus pe SunPhoto.
    E un nene care ma agaseaza sa-i dau bulbi de amarilis de parca eu am crescatorie, frate! :-L

    RăspundețiȘtergere