marți, 14 septembrie 2010

14 septembrie 2010 / Kalanchoe

In urma mutarii am ramas fara colectiile de kalachoe si schlumbergera, le-am daruit prietenilor, sunt plante pe care le-am gasit in florarii si mi-am permis sa renunt la ele. Am inceput sa-mi refac incet incet colectia de kalachoe






Probabil in noiembrie, in preajma sarbatorilor de iarna imi voi reface si colectia de schlumbergera, atunci este sezonul lor.
Kalanchoe mai vreau una ciclamen, tot cu floarea dubla, din cele simple nu cumpar deocamdata, decat daca o sa gasesc ceva deosebit, bicolore poate.

Azi am primit numarul de la coletul cu orhidee, abia astept sa le vad acasa.

Pt. maine mi-am pregatit pamant si ghivece sa ma ocup de hibi carora le pusesem gand rau de Luni dar nu am ajuns inca la ei. Maine, dupa curs.

Tot intr-una din zilele urmatoare trebuie sa pun la inmultit frunze din streptosi, am cativa care chiar merita orice efort pt. ai nu-i pierde peste iarna. Mi-am cumparat mini sera si pamant, mai am nevoie doar de timp.

Azi am scos puiutii de sinningie din seminte de pe mini sera termo, sunt peste 200, nu stiu ce o sa ma fac in momentul transplantarii, dar asta-i alta problema, acum vreau sa plantez semintele de cactusi in locul lor. Aici iar am o groaza de seminte, aveam o comanda de vreo 200 si ieri am mai primit alte 140, nici nu vreau sa ma gandesc ce fac daca germineaza toate. Partea buna este astia cresc mai greu, probabil probleme o sa-mi fac abia peste vreo doi ani.

Cert este ca in fiecare zi am ceva de facut in gradina si ca-mi place rezultatul muncii mele.

2 comentarii:

  1. Pentru mine esti un monument de rabdare! Aş face apoplexie să fiu silită să ciugulesc 300 de seminte si sa le pun la germinat, apoi sa le repic, sa le ud...

    N-am mai intalnit pe cineva care sa se apropie macar de performantele tale! Chapeau! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! am rosit, sincer. Stii ce se-ntampla? intai vreau sa vad daca sunt in stare sa le fac sa rasara, apoi le repic de nevoie, cum sa le las asa inghesuite? de udat le ud, cum sa le vad suferind de sete? acum vine partea curioasa, apar bobocii, cum vor arata, sunt ceea ce trebuia sa fie? si uite asa ajung sa bibilesc sute de seminte. Stiu...este grav!

    RăspundețiȘtergere