duminică, 12 septembrie 2010

12 septembrie 2010 / Frunzulite

Desi am zis ca azi nu vin cu poze, am revenit asupra postului si am pozat totusi o "frumoasa urata". Imi este tare draga in acest an, a crescut frumos, are multi boboci, ceea ce nu s-a intamplat pana acum.





Am primit, in sfarsit, frunzele de violete de la Tina si odata cu ele episcia Suomi, la care visez de ceva timp. Frunzele le-am ordonat aici:




Mai sunt cateva floriciuni dar nu prea am chef de pozici azi, citesc, citesc in disperare despre orhidee, astept o comanda de cinci minuni. Am prins curaj, pistruiata mea ma incurajeaza si ea, desface alt bobocel crescut de cand este sub obladuirea mea si cred ca pot spera la noi boboci, o sa-i mai fac o poza in curand, merita.

Am pus gand rau unor hibiscusi. Am doi, unu' galben involt si unu' ciclam involt care pot fi modelati putin si adusi la forma de copac. In ambele ghivece sunt mai multe fire, din lipsa de spatiu, pe ceilalti o sa-i inghesui intr-un singur ghiveci mai mare, ciclam in mijloc si galbeni roata in jurul lui, astia galbeni sunt si un pic mai scunzi. Iar pe cei doi ce urmeaza sa-i tund spre a se ramifica o sa-i replantez in doua ghivecele separati si tunsi identic si la fel. Sper sa ma ocup de asta maine, cand ma intorc de la curs.

Trebuie sa ma ocup de kohlerii, ocupa spatiul degeaba, flori nu fac, au crescut ca balariile, le tund si le trimit la culcare, in primavara le duc in Ro. sa se ocupe de ele cine se pricepe. Pastrez una singura, are frunzele in nuante de gri, asta-i frumoasa si fara flori, o trec in categoria unicate. Asa rezolv problema colectiilor, fac rocada intre kohlerii si orhidee, putin cam costisitor schimbul dar sper sa merite efortul.

Atat, gata cu filosofia, la munca...maine ca azi este Duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu