vineri, 10 septembrie 2010

10 sept. 2010/ Azi, o dedicatie si o poveste

Cu drag, pentru Arcadia, Rio das Pedras


au mai inflorit doua episcii dragute




am reusit, in sfarsit, sa pozez butasii de hibi primiti de la sora mea, care ii are de la cateva fete tare dragi mie. Au fost impachetati cu multa migala si drag, au trecut vama si au mai bine de o saptamana de cand stau in mini sere, par in ordine, sper din tot sufletul sa-i fac mari, fiecare dintre ei poarta un sentiment si o legatura de suflet.





4 comentarii:

  1. Draga mea, mi s-au inmuiat genunchii! Dupa o zi de cacaco, in care toate relele mi s-au inghesuit in traista, dedicatia ta m-a facut fericita! Iti multumesc frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Regret ziua ta de "cacaco", dar ma bucur ca a picat Rio Das Pedras cand (si unde) trebuia, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. He he he! Pana si spellingul meu a fost de cacao =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa zicem ca mai avem si momente de astea. He he he!

    RăspundețiȘtergere