marți, 17 august 2010

17 august 2010 / Cactusi & succulente





10 comentarii:

  1. Frumoase!
    Eu astept azi-maine sa-mi infloreasca un Echinopsis :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain! te rog sa-l faci vedeta, sa ne bucuram si noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru blog( ordonat, ingrijit, aerisit si cu mult frumos) si pentru cum arata plantele.

    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, draga Ilinca!
    Numai bine si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am venit cu pozele echinopsisului roz :)

    http://cara.sunphoto.ro/plante_2010/20510507

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb!
    Merci! tu nu uiti niciodata nimic? l-am cautat de cateva ori in albumul tau, ma gandeam ca te-au prins "trebile" cotidiene si ai uitat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai uit si eu, cum nu? Dar daca uitarea mea afecteaza indirect pe altii ma straduiesc sa nu uit :*
    Iar de tine imi amintesc in fiecare zi, fara exceptie. Cobor sau urc de zeci de ori pe langa episcii, mananc patrunjel cret sau rucola si-ti zic de bine de fiecare data. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaaaaa, uite de rucola nu stiam ca ai, vorbeam zilele trecute cu cineva (stii tu cine) si imi spunea ca are rucola din acele seminte.
    Si eu ma gandesc la tine, mie imi lipsesc mesajele tale pline de umor si sensibilitate. Ma bucur ca imi vizitezi gradina, stiu ca nu m-ai uitat. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aha... cautand teposi uite de cine am dat...
    Frumosi, cactusii, Ella.
    Frumoasa si floarea ta, Cara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc! ma bucur mult ca iti faci timp sa treci prin gradina mea, chiar si cautand teposi.

    RăspundețiȘtergere