joi, 22 iulie 2010

22 iulie 2010 / Hibiscus

Si totusi...a inflorit!





alte vesti bune, as putea spune chiar foarte bune. Am primit streptosii, colectia se apropie vertiginos de planta cu nr. 50. Am prins curaj, se pare ca am acum conditii pt. aceasta planta care mi-a mancat zilele in ultimii ani. Ne uram bafta reciproc, eu lor si ei mie.

am reusit ieri sa-mi comand primele plante dintr-o noua colectie pe care mi-o doresc de ceva timp dar neavand conditii pt. ele, am asteptat momentul potrivit.

azi vreau sa fac o selectie a violetelor, incerc sa pastrez in jur de 70 din aprox. 200, greu, am amanat aceasta zi cat am putut dar trebuie, oricat de mult mi-as dori sa le am pe toate, nu este loc si nici nu vreau sa devin sclavul plantelor, desi un mic sclav sunt deja.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu