luni, 19 iulie 2010

19 iulie 2010 / Hibi si pufosenii

A inflorit! este superb!





el nu a mai avut putere, a cazut.




aici sunt pufoseniile: Sinningia Florianopolis a scos primii mugurasi, iar Eucodonia Adele are bobocei, a plecat cu ei la drum si i-a pastrat, este o invingatoare!




Alte vesti din gradina mea? am reusit sa plantez primele seminte: leandru rosu, roz si galben, cel putin asa scrie pe plic, clivia de mai multe feluri, dar am emotii, am cumparat semintele acum cateva luni, nu stiu ce are sa rasara. Ceva seminte de cactus "dragon", beaucarnea si brugmansia. M-am oprit aici, urmeaza streptosi, sinningii, cactusi si lewisia, intr-una din zilele urmatoare.
Am comandat cativa adenium cu floarea dubla si tripla, wow, doi leandrii, un cactus pe care mi-l doresc de mult, un fel de "regina a noptii" si o clivie matura, m-a costat o caruta de bani dar sper sa merite. chit ca este orange, nu am gasit galbena.
Astept azi maine sa apara un colet cu streptosi. Cam atat pt. azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu