miercuri, 14 iulie 2010

14 iulie 2010 / Din gradina

Cateva floricele din jurul casei. Asa le-am gasit si probabil asa vor ramane in acest an. Mi-a consumat o groaza de timp plantele de interior si nu am terminat inca, nu cred ca mai am timp sa gandesc un nou aranjament pt. gradina, vine iarna indata. Vremea ma dezamageste daca ma gandesc la plante, dar este super ok. pt. noi, nu cald, nu frig, dar noaptea coboara temperatura in jurul a 10 grade, ceea ce-mi spulbera iluzia de a creste hibiscusi pe terasa, trebuie sa ma orientez spre altceva. Padurea ascunde cateva plante interesante dar trebuie curatat si aici, sunt multi copacei de dimensiuni mici si crescuti salbatic, acestia vor pleca in curand, nu pot accepta aceasta salbaticie, am vrut dar nu, nu-i stilul meu, in fiecare dimineata ma lovesc peste ochi. Deocamdata gandesc, planuiesc, concret nu voi face decat curatenie.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu